Regulamin sklepu

Sklep internetowy www.zaproszenieslubne-weselne.pl  prowadzony jest przez firmę Kartka od Ciebie z siedzibą w Warszawie przy ul Żelaznej 87, Nip: 716-138-67-36. Regon: 0602 92 190

 1. Informacje ogólne
Sklep internetowy www.zaproszeniaslubne-weselne prowadzi sprzedaż detaliczną przez internet. Ceny podane w sklepie sa podane w złotówkach i sa cenami brutto uwzględniajacymi podatek Vat. Klient razem z przesyłką dostaje paragon z kasy fiskalnej. Paragon znajduje się w paczce lub razem z listem przewozowym.

Zasady składania zamówienia
Przegladanie asortymetu sklepu i zamawianie produktów nie wymaga zakładania konta.
Zamówienia przyjmujemy poprzez formularz na stronie internetowej.
Nalezy wybrac produkt, który chcemy zamówic, kliknac na przycisk ZAMÓW i wypełnic formularz.

Warunki przyjęcia zamówienia
Warunkiem przyjecia zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza, wpisanie danych adresowych i zaznaczenie odpowiedniej opcji płatnosci.
W przypadku zaproszeń, menu, przywieszek, wkładek, -przysłanie zgodnie z gramatyką j. polskiego pełnego tekstu , jaki ma znaleść się na produkcie, i jeżeli mamy wykonac personalizację gosci,  listy gosci odpowiednio odmienionej zgodnie z wytycznymi z zakładki JAK SPORZADZIC LISTE GOSCI?
Warunkiem przyjecia zamówienia jest przysłanie wszystkich niezbednych danych jak tekst i lista gosci razem.Lista gosci przysłana w formularzu jest dla nas wiążącą. Każda wymiana listy gosci to koszt 10 zł. Nie ma znaczenia ilość zmian na  liście. Nawet drobna zmiana to wymiana listy.
Nie ingerujemy w zawartość merytoryczną i gramatyczną tekstów przysyłanych przez klientów.

 Odmowa Realizacji zamówienia
Na etapie od złożenia Zamówienia do akceptacji Projektu Sprzedawca nie ma obowiązku realizacji zamówienia i w każdej chwili może się z niego wycofać, bez żadnych roszczeń i kosztów. może odmówić sporządzenia Projektu lub uwzględniania poprawek, w przypadku:
- błędów w procesie składania Zamówienia;
- gdy sporządzanie Projektu lub rozpatrzenie zgłoszonych poprawek wymagałoby nadmiernego nakładu pracy, czasu lub środków;
- gdy istnieją wątpliwości co do przestrzegania przez Kupującego Regulaminu;
- gdy istnieją wątpliwości co do wiarygodności lub tożsamości Kupującego.
- Klient nie chce przysłac tekstu lub listy gosci według naszych wytycznych.
-Klient nie odpowiada na emaile i nie odbiera telefonu. Po 7 dniach zamówienie anulujemy
-Klient nie dokonał wpłaty w ciagu 7 dni od zamówienia.

 Zawarcie i wykonanie Umowy Sprzedaży.
1. Zawarcie umowy Sprzedazy między klientem z Sprzedawcą nastepuje po uprzednim złozeniu przez klienta zamówienia za pomoca formularza w sklepie internetowym.
 2. Po otrzymaniu zamówienia sprzedawca potwierdza jego otrzymanie poprzez odesłanie klientowi na pocztę email podaną w formularzu jego zamówienia. Jest to zwrot automatyczny tego co klient wpisał w formularzu.Z chwilą otrzymania przez klienta powyższej wiadomosci zostaje zawarta Uwowa Sprzedaży miedzy klientem z Sprzedawcą.

Realizacja zamówienia
Sprzedawca przystepuje do realizacji,
Pierwszy etap to wykonanie  projektu składu tekstu  i wysyłka
do klienta w formie elektronicznej na email wskazany w formularzu.

Teraz jest czas na ewentualne poprawki. 3 drobne poprawki Gratis.
Co to sa drobne poprawki? wstawić przecinek, dopisać kropkę, poprawić literówkę, Przesunąć coś wyżej , niżej. Przestawić gościa x do stołu y przy planie stołów.)
Jeżeli przysyłacie Państwo tekst od nowa. Nie jest to poprawka.
To robienie projektu od nowa. (dodatkowy koszt 20 zł)
Zmiana czcionki  w projekcie wysłanym już do Państwa przez grafika - 20 zl
Zmiana wzoru , gdy projekt już został do Państwa wysłany -  30 zł
 Po akceptacji pisemnej projektu przystepujemy do drugiego etapu realizacji: Druku i konfekcjonowania produktu.
W tej chwili nie ma już mozliwosci żadnych zmian, ani w tresci ani w ilościach, ani modelu produktu.

Odstąpienie od Umowy
Prawo do odstapienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi
a) w odniesieniu do umowy , w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowabych potrzeb.
 b) o swiadczeniu usług , jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczeciem swiadczenia , ze po spełnieniu swiadczenia przez sprzedawcę utraci prawo odstapienia od umowy.

Uwaga: kupujecie Państwo produkt robiony na zamówienie. Kupujacemu nie przysługuje prawo do odstapienia od umowy.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili jego przyjęcia, zatem nie ma (zgodnie z prawem) mozliwości odstąpienia od umowy.

Odstąpienie od Umowy kiedy projekty już zostały wyslane, a produkty jeszcze nie wykonane.
W przypadku odstąpienia od zamówienia, kiedy projekty już zostały wyslane, a produkty jeszcze nie wykonane.
Kwota zostanie zwrócona z potrąceniem kwot za projekty bez ich produkcji, druku.
Zaproszenia - 60 zl
Plan stołow - 80zł zł
Menu – 40 zł
Przywieszki, torebeczki, numerki, księga, wkładki, pudełka – 30 zł (każdy projekt)

Dodruk
Nie wykonujemy dodruków. Państwa dane i projekt przechowujemy tylko do realizacji zamówienia.

Przesyłki i płatność
Szczegółowe informacje o cenach przesyłek  i metodach dostawy znajduja się na stronie sklepu w zakładce PRZESYŁKI
Przesyłki wysyłamy za posrednictwem firmy kurierskiej
Przesyłka opłacona przelewem przed realizacją  -20 zł
Przesyłka za granicę (tylko Europa) 90 zł (opłacone przed realizacją) przelew, pay pal

W trakcie procesu zamawiania klient widzi jaką kwote ma zapłacić, widzi tez koszty przesyłek.
Płatność nie nastepuje od razu w trakcie zamawiania, ponieważ bardzo często klienci pisza nam w polu ‘’uwagi’’i rózne informacje dotyczące zakupów,  które powodują zmiane kwoty płatności. Dlatego płatność nie nastepuje od razu w trakcie zamawiania.
Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy Państwu numer konta i kwotę do zapłaty.

W przypadku płatnosci przelewem, klient obowiążany jest do wpłaty w terminie 7 dni kalendazowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży , w przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane.

Odbiór osobisty u nas w pracowni
Klienci z Warszawy mają mozliwość odbioru wcześniej opłaconego zamówienia we wzorcowi przy ul. Żelaznej 87, Warszawa

Termin realizacji liczymy od dnia akceptacji projektu przez klienta i zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
Terminy zawsze podajemy w zakładce TERMINY. Sa to terminy przybliżone. Klient informacje o terminach dostaje tez w emailu razem z projektem.

Próbki
Sklep wysyła próbki produktów. Koszt jednej próbki to koszt 5 zł za sztukę.
Próbki wysyłamy Pocztą  Polską listem priorytetowym.
Koszt przesyłki  po terenie Polski (maksymalnie 5 próbek) to 6 zł
Koszt przesyłki (Europa) maksymalnie 5 próbek ) 18 zł

 Reklamacje
1.Produkty, które wykonujemy są to produkty wykonywane ręcznie. Mogą się nieznacznie róznic od siebie i nie mogą być przedmiotem reklamacji.
Nasze produkty są wykonywane ręcznie dlatego niewielkie nierówności czy różnice w kolorystyce papieru nie mogą być uznawane jako wada

Produkty które widzicie Państwo na monitorze będą się nieznacznie różnić kolorystycznieod tego co zobaczycie Państwo na wydrukowanych produktach.
Wynika to z parametrów ustawień monitorów. Nie może to być uznane jako wada i stanowić podstawę do reklamacji. Zdjęcia na stronie nie oddają idealnie kolorystyki zaproszeń, nadruku, wstążek. W rzeczywistości mogą nieznacznie różnic się. Są to jednak niewielkie różnice. Klient zawsze ma moz.liwość zakupu próbki zaproszenia , aby zobaczyc produkt na ‘’żywo’’
 
 2. Reklamacje z powodu błedów w druku tekstu uznamy tylko wtedy, kiedy nadrukowany tekst będzie róznił się od tego w zaakceptowanym przez klienta projekcie.
Klient akceptuje projekt i ostatnia wersja jest ostateczna.

3. Reklamacje w personalizacji zaproszeń, winietek przyjmiemy tylko wtedy, kiedy pozycje z listy będą nadrukowane inaczej niż na liście.
Uwaga!: Nie potrawiamy błędów, literówek, spacji. Nie dopisujemy zwrotów Sz. P. lub W. P. przed personaliami gości. Jeżeli klient chce mieć te zwroty przed personaliami jest zobowiązany przesłac listę z tymi zwrotami. Na stronie są informacje jak sporzadzić listy gości. Klient jest zobowiązany przestrzegać naszych wytycznych.

Jeżeli paczka jest uszkodzona i jest podejrzenie uszkodzenia produktów w przesyłce klient jest obowiążany sprawdzić przesyłkę w obecnosci kuriera i wypełnić protokół szkody. Na tej podstawie uznamy roszenia klienta. Klient jest zobowiązany poinformowac nas o tym fakcie pisemnie w ciagu maksymalnie 7 dni od dnia przyjęcia paczki od kuriera. Uszkodzone produkty prosimy wysłac do nas dobrze zapakowane na swój koszt na adres , który podamy klientowi w emailu.
Jeżeli reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy koszt przesyłki.

4. Rekłamacje rozpatrujemy w ciagu 7 dni roboczych  od dnia dostarczenia do nas  przesyłki.

 Klient dokonujacy zakupów w naszym sklepie zobowiążany jest zapoznać się z regulaminem.
Nie zapoznanie się z regulaminem nie zwalnia klenta z zawarych w nim zasad.
Składając zamówienie klient akceptuje regulamin w całości.

 

 

 

 

ZamknijNasza strona wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług. Więcej informacji »