Sklep internetowy www.zaproszenieslubne-weselne.pl 

prowadzony jest przez firmę Kartka od Ciebie

z siedzibą w Warszawie przy ul Żelaznej 87

Nip: 716-138-67-36. Regon: 0602 92 190

 1. Informacje ogólne

Sklep internetowy www.zaproszeniaslubne-weselne prowadzi sprzedaż detaliczną przez internet.

Ceny podane w sklepie sa podane w złotówkach i sa cenami brutto uwzględniajacymi podatek Vat.

Klient razem z przesyłką dostaje paragon z kasy fiskalnej.

Paragon znajduje się w paczce lub razem z listem przewozowym.

 Zasady składania zamówienia
Przegladanie asortymetu sklepu i zamawianie produktów nie wymaga zakładania konta.

Zamówienia przyjmujemy poprzez formularz na stronie internetowej.

Nalezy wybrac produkt, który chcemy zamówic, kliknac na przycisk ZAMÓW i wypełnic formularz.

 Warunki przyjęcia zamówienia

Warunkiem przyjecia zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza, wpisanie danych adresowych i zaznaczenie odpowiedniej opcji płatnosci.

W przypadku zaproszeń, menu, przywieszek, wkładek, -przysłanie zgodnie z gramatyką j. polskiego pełnego tekstu , jaki ma znaleść się na produkcie, i jeżeli mamy wykonac personalizację gosci,  listy gosci odpowiednio odmienionej zgodnie z wytycznymi z zakładki JAK SPORZADZIC LISTE GOSCI?
Warunkiem przyjecia zamówienia jest przysłanie wszystkich niezbednych danych jak tekst i lista gosci razem.

Lista gosci przysłana w formularzu jest dla nas wiążącą. Każda wymiana listy gosci to koszt 10 zł
Nie ma znaczenia ilość zmian na  liście. Nawet drobna zmiana to wymiana listy.

Nie ingerujemy w zawartość merytoryczną i gramatyczną tekstów przysyłanych przez klientów.

 Odmowa Realizacji zamówienia

Na etapie od złożenia Zamówienia do akceptacji Projektu Sprzedawca nie ma obowiązku realizacji zamówienia i w każdej chwili może się z niego wycofać, bez żadnych roszczeń i kosztów. może odmówić sporządzenia Projektu lub uwzględniania poprawek, w przypadku:
- błędów w procesie składania Zamówienia;
- gdy sporządzanie Projektu lub rozpatrzenie zgłoszonych poprawek wymagałoby nadmiernego nakładu pracy, czasu lub środków;
- gdy istnieją wątpliwości co do przestrzegania przez Kupującego Regulaminu;
- gdy istnieją wątpliwości co do wiarygodności lub tożsamości Kupującego.
- Klient nie chce przysłac tekstu lub listy gosci według naszych wytycznych.
-Klient nie odpowiada na emaile i nie odbiera telefonu. Po 7 dniach zamówienie anulujemy
-Klient nie dokonał wpłaty w ciagu 7 dni od akceptacji projektu.

 Zawarcie i wykonanie Umowy Sprzedaży.

1. Zawarcie umowy Sprzedazy między klientem z Sprzedawcą nastepuje po uprzednim złozeniu przez klienta zamówienia za pomoca formularza w sklepie internetowym.

 2. Po otrzymaniu zamówienia sprzedawca potwierdza jego otrzymanie poprzez odesłanie klientowi na pocztę email podaną w formularzu jego zamówienia. Jest to zwrot automatyczny tego co klient wpisał w formularzu.Z chwilą otrzymania przez klienta powyższej wiadomosci zostaje zawarta Uwowa Sprzedaży miedzy klientem z Sprzedawcą.

Uwaga kupujecie Państwo produkt robiony na zamówienie.

Kupujacemu nie przysługuje prawo do odstapienia od umowy.

 Realizacja zamówienia

Sprzedawca przystepuje do realizacji,

Pierwszy etap to wykonanie  projektu składu tekstu  i wysyłka
do klienta w formie elektronicznej na email wskazany w formularzu.

Teraz jest czas na ewentualne poprawki. 3 drobne poprawki Gratis.

Co to sa drobne poprawki? wstawić przecinek, dopisać kropkę, poprawić literówkę, Przesunąć coś wyżej , niżej. Przestawić gościa x do stołu y przy planie stołów.)
Jeżeli przysyłacie Państwo tekst od nowa. Nie jest to poprawka.
To robienie projektu od nowa. (dodatkowy koszt 20 zł)
Zmiana czcionki  w projekcie wysłanym już do Państwa przez grafika - 20 zl
Zmiana wzoru , gdy projekt już został do Państwa wysłany -  30 zł
 

Po akceptacji pisemnej projektu przystepujemy do drugiego etapu realizacji:

Druku i konfekcjonowania produktu.

W tej chwili nie ma już mozliwosci żadnych zmian, ani w tresci ani w ilościach, ani modelu produktu.

 Odstąpienie od Umowy

Prawo do odstapienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi

a) w odniesieniu do umowy , w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowabych potrzeb.

 b) o swiadczeniu usług , jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczeciem swiadczenia , ze po spełnieniu swiadczenia przez sprzedawcę utraci prawo odstapienia od umowy.

 Dodruk

Minimalny dodruk to 25 szt.
Nie wykonujemy dodruków 1-2 szt. Zatem prosimy o zamawianie produtów z  zapasem.

Dodruk dotyczy wykonania zamówienia na ten sam produkt co uprzednio bez wprowadzania żadnych zmian.

Dokładne informacje o dodruku w zakladce DODRUK

 Przesyłki i płatność

Szagółowe informacje o cenach przesyłek  i metodach dostawy znajduja się

na stronie sklepu w zakładce PRZESYŁKI

Przesyłki wysyłamy za posrednictwem firmy kurierskiej

Przesyłka opłacona przelewem przed realizacją  -20 zł

Przesyłka za pobraniem – 25 zł

Przesyłka za granicę (tylko Europa) 90 zł (opłacone przed realizacją) przelew, pay pal, karta

 W przypadku płatnosci za pobraniem  przy zamówieniach wiekszych niż 350 zł prosimy o zaliczkę na nasze konto.

 

W trakcie procesu zamawiania klient widzi jaką kwote ma zapłacić, widzi tez koszty przesyłek.
Płatność nie nastepuje od razu w trakcie zamawiania, ponieważ bardzo często klienci pisza nam w polu ‘’uwagi’’i rózne informacje dotyczące zakupów,  które powodują zmiane kwoty płatności. Dlatego płatność nie nastepuje od razu w trakcie zamawiania.
 Razem z projektem wysyłamy ponownie informacje o płatnosci .

W przypadku płatnosci przelewem lub kartą, klient obowiążany jest do wpłaty w terminie 7 dni kalendazowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży , w przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane.

 Odbiór osobisty u nas w pracowni

Klient obierający paczkę u nas w pracowni, ul. Żelazna 87, 00-879 Warszawa
ma do wyboru dwa sposoby płatnosci:

gotówka przy odbiorze lub przelewem przed realizacją.

przy zamówieniach wiekszych niż 350 zł prosimy o zaliczkę na nasze konto.

Próbki

Sklep wysyła próbki produktów. Koszt jednej próbki to koszt 5 zł za sztukę.

Próbki wysyłamy Pocztą  Polską listem priorytetowym.
Koszt przesyłki  po terenie Polski (maksymalnie 5 próbek) to 6 zł

Koszt przesyłki (Europa) maksymalnie 5 próbek ) 18 zł

 

Termin realizacji liczymy od dnia akceptacji projektu przez klienta.

W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą lub w przypadku oczekiwania na zaliczkę termin liczymy od dnia zaksiegowania wpłaty na naszym koncie.

Terminy zawsze podajemy w zakładce TERMINY. Sa to terminy przybliżone.

Klient informacje o terminach dostaje tez w emailu razem z projektem.

 

Reklamacje

1.Produkty, które wykonujemy są to produkty wykonywane ręcznie. Mogą się nieznacznie róznic od siebie i nie mogą być przedmiotem reklamacji.
Produkty które widzicie Państwo na monitorze będą się nieznacznie różnić kolorystycznie

od tego co zobaczycie Państwo na wydrukowanych produktach.
Wynika to z parametrów ustawień monitorów.
Nie może to być uznane jako wada i stanowić podstawę do reklamacji.
Zdjęcia na stronie nie oddają idealnie kolorystyki zaproszeń, nadruku, wstążek.
W rzeczywistości mogą nieznacznie różnic się. Są to jednak niewielkie różnice.
Klient zawsze ma moz.liwość zakupu próbki zaproszenia , aby zobaczyc produkt na ‘’żywo’’
 
 
2. Reklamacje z powodu błedów w druku tekstu uznamy tylko wtedy, kiedy nadrukowany tekst będzie róznił się od tego w zaakceptowanym przez klienta projekcie.
Klient akceptuje projekt i ostatnia wersja jest ostateczna.

 

3. Reklamacje w personalizacji zaproszeń, winietek przyjmiemy tylko wtedy, kiedy pozycje z listy będą nadrukowane inaczej niż na liście.
Uwaga!: Nie potrawiamy błędów, literówek, spacji. Nie dopisujemy zwrotów Sz. P. lub W. P. przed personaliami gości. Jeżeli klient chce mieć te zwroty przed personaliami jest zobowiązany przesłac listę z tymi zwrotami. Na stronie są informacje jak sporzadzić listy gości. Klient jest zobowiązany przestrzegać naszych wytycznych.


Jeżeli paczka jest uszkodzona i jest podejrzenie uszkodzenia produktów w przesyłce klient jest obowiążany sprawdzić przesyłkę w obecnosci kuriera i wypełnić protokół szkody. Na tej podstawie uznamy roszenia klienta. Klient jest zobowiązany poinformowac nas o tym fakcie pisemnie w ciagu maksymalnie 7 dni od dnia przyjęcia paczki od kuriera. Uszkodzone produkty prosimy wysłac do nas dobrze zapakowane na swój koszt na adres , który podamy klientowi w emailu.
Jeżeli reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy koszt przesyłki.

 

4. Rekłamacje rozpatrujemy w ciagu 7 dni roboczych  od dnia dostarczenia do nas  przesyłki.

 
 
 

Klient dokonujacy zakupów w naszym sklepie zobowiążany jest zapoznać się z regulaminem.

Nie zapoznanie się z regulaminem nie zwalnia klenta z zawarych w nim zasad.

Składając zamówienie klient akceptuje regulamin w całości.